Groep 4a

Sharon

Leerkracht van groep 4a

Mijn naam is Sharon Kentrop en ik sta op dinsdag, woensdag en vrijdag voor groep 4a. Naast dat ik werk op deze leuke school in Wilnis, woon ik ook in Wilnis. Samen met mijn man en twee dochters, Sjuul en Kris. Ik kan dus heerlijk op de fiets naar mijn werk. Oorspronkelijk kom ik niet uit het onderwijs. In 2019 heb ik besloten dat ik de overstap wilde maken naar de allerleukste baan die er is! Ik sta inmiddels voor het vierde jaar voor de klas. Ik doe dit werk met veel plezier en energie. In mijn vrije tijd ben ik altijd bezig en is het niet snel saai. Ik speel piano (althans probeer dat), doe aan wielrennen en wandel graag. Op zaterdag ben ik vaak bij CSW te vinden, dan kijk ik naar de voetbalwedstrijd van mijn oudste dochter of ik sta in de keuken om patat te bakken.
Werkdagen: Dinsdag, woensdag en vrijdag

Juf Piroska

Leerkracht van groep 4a en groep 8

Ik ben Piroska Hofland. Ik kom uit Friesland en ik heb in Groningen gestudeerd. Ik heb 10 jaar in Amsterdam en 3 jaar in Zaandam gewoond. Ik ben getrouwd met Kevin en we hebben twee kinderen, Jax (5 jaar) en Pippa (3 jaar). We zijn vorig jaar mei naar Vinkeveen verhuisd en dat bevalt heel erg goed.
Werkdagen: Maandag, woensdag en donderdag