Groep 1-2c

Eefje

Leerkracht van groep 1/2C en de plusklas

Mijn naam is Eefje Stronkhorst. Ik woon in Wilnis samen met mijn vriend en twee kinderen. In 2015 heb ik de opleiding aan de PABO afgerond. Ik heb aan verschillende groepen lesgegeven . Momenteel sta ik voor groep 1/2 . Bij kleuters is geen dag hetzelfde, en dat maakt het werken met hen zo leuk. Het geeft mij voldoening om een bijdrage te kunnen leveren aan de ontwikkeling van het kind. In mijn vrije tijd ben ik ondernemend. Ik ga er graag op uit om te fietsen of ik sta in de keuken om te bakken.
Werkdagen: Maandag, dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag

Myron

Leerkracht van groep 3

Mijn naam is Myron Akerboom. Ik werk inmiddels al weer heel wat jaartjes in het onderwijs. Vooral groepen in de onderbouw, waar je zo mooi de verwondering bij de kinderen kan zien wanneer ze iets nieuws ontdekken/ kunnen. Naast het werken en leren uit de (werk)boeken vind ik het belangrijk om spelend en bewegend leren in te zetten, de kinderen vinden het fijn om tussendoor even in beweging te zijn en hebben soms niet eens door dat ze dan ook leren. Op de dagen dat ik niet op school werk, ben ik thuis bij mijn gezin. Daarnaast speel ik hockey, leer ik gitaar spelen en lees ik graag een boek.
Werkdagen: Woensdag, donderdag en vrijdag