Wie zijn wij

OBS Willespoort is een kleinschalige openbare basisschool in het vriendelijke dorp Wilnis.
Een veilige, vertrouwde en fijne school, waar ieder kind in zijn eigen tempo zijn talenten kan ontwikkelen.

Wij geven onderwijs aan kinderen van 4 tot en met 12 jaar en vinden het heel belangrijk dat kinderen met plezier naar school gaan. Een kind dat graag naar school gaat, zal zich beter ontwikkelen.

OBS Willespoort is een basisschool met voornamelijk enkelvoudige groepen. Dit betekent dat kinderen met leeftijdsgenoten in de klas zitten en dat jaargroepen veelal met dezelfde leerstof werken. Dit houdt echter niet in dat dit bij ieder kind op identieke wijze gebeurt. Integendeel, juist omdat kinderen niet hetzelfde zijn, zullen er verschillen zijn in instructie, verwerking en uiteindelijk te bereiken niveau. Uitgangspunt blijft dat voor ieder kind de opgestelde kerndoelen haalbaar moeten zijn.