Groep 6

Chanien

Leerkracht van groep 6

Ik ben Chanien Frese-Louiszoon en ik woon met mijn man en zoontje in Loenen aan de Vecht. Ik ben dol op sporten, dansen en leuke dingen doen met het gezin. Na 13 jaar lesgegeven te hebben in Amsterdam ben ik toe aan een nieuwe uitdaging. Ik vind het belangrijk dat er een fijne sfeer hangt in de klas, want pas dan kunnen we leren. Verder vind ik het belangrijk dat er een goede communicatie tussen school en thuis is; we doen het immers samen! Ik heb enorm veel zin om op de ma, di en woe aan de slag te gaan in groep 6.
Werkdagen: Maandag, dinsdag en woensdag

Marloes

Leerkracht van groep 6

Ik ben Marloes Kocanovic-van Pierre. Wonend in Uithoorn samen met mijn man en twee kinderen. Ik vind het heerlijk om te sporten. Vroeger heb ik altijd gedanst en gehandbald. Nu ben ik veel te vinden bij Amstelhof (sportschool). Hier geef ik drie keer per week een sportles. Tevens geef ik op de woensdagmiddag voetbaltrainen aan het team van mijn zoontje. Naast het sportieve deel ben ik ook dol op winkelen, uiteten gaan en leuke uitjes met mijn gezin. Al ruim tien jaar ben ik werkzaam op OBS Willespoort. Het is een kleine school en je kent elke leerling. Daarnaast maken de gezellige collega's het een erg fijne werkplek. In die tien jaar tijd heb ik aan alle groepen een keer lesgegeven, lekker allround dus. Ik hoop nog lang met veel plezier hier op deze school les te geven.
Werkdagen: Donderdag en vrijdag